برای شارژ کارتریج لیزری . جوهری . سیاه و سفید . رنگی در اصفهان با شماره 09137869928 (طاهری) تماس بگیرید یا به صورت حضوری به آدرس درج شده در صفحه اطلاعات تماس مراجعه کنید.

درباره اینکه آینده چاپ به کجا می انجامد، عدم اطمینان زیادی وجود دارد. برندها پیگیرانه در تلاشند تا چیزهایی که مشتریان را به خرید کارتریج های جدید ترقیب می کنند پیدا کنند. برخی برند ها مانند اچ پی خدمات جوهر مبتنی بر اشتراک مانند Instant Ink را پایه ریزی کردند و برخی دیگر با معرفی پرینترهای جوهرافشان مخزنی تصویر جدیدی را از این وسایل به وجود آوردند.

اولین چاپگر جوهرافشان مخزنی در سال 2015 به قفسه های فروشگاه آورده شد. این محصولات با واژه “ET” که مخفف EcoTank است ، توانست در سالهای آینده چاپگرهای زیر مجموعه زیادی مانند Epson ET 2720 زیر نام خود قرار دهد و مخزن های جوهر مقرون به صرفه یکی از ویژگی های کلیدی این گروه از پرینترها محسوب می شود. این مخزن قابل شارژ مقدار مشخصی جوهر را در خود جای داده است و کاربر می توان با خرید یک قوطی جوهر اضافی به رنگی که تمام شده، آن را دوباره پر کرد.

اندکی بعد ، برند های دیگر راه موفقیت آمیز Eco Tanks اپسون را ادامه دادند و سعی کردند بخشی از این بازار پر سود را به دست آورند. کانن پرینترهای سری MegaTank خود را معرفی کرد ، در حالی که برادر تلاش خود را با مخزن INKvestment انجام داد. چه چیزهایی در این محصولات مشترک است؟ علاوه بر اسم های شبیه به هم و وحشتناک، همه آنها دقیقاً همان یک کار را انجام می دهند: تغذیه پرینتر از مخزن های جوهر قابل شارژ.

به عنوان یک ویژگی نسبتاً جدید ،پرینترهای جوهرافشان مخزنی به طور فزاینده ای در بین جامعه مصرف کنندگان محبوب شده است. تا اینجا همه چیز درست به نظر می رسد، اما آیا چیزی وجود دارد که درست در مقابل چشمان شما پنهان شده باشد؟

1- پرینترهای جوهرافشان مخزنی یکی از مشکلات صنعتی را حل کرده اند

تولد پرینترهای جوهرافشان مخزنی چیزی بیش از یک راه حل برای مشکلات خطوط تولید نیست.

تولیدکنندگان پرینتر با قیمت گذاری غیر واقعی روی کارتریج های جوهر، این مشکل را ایجاد کرده اند آنها این مشکل را ایجاد کرده اند و اکنون هزینه بیرون رفتن از آن را از مشتریان می گیرند. در واقع این افزایش قیمت عمدی است.

شاید برای شما تعجب آور باشد اما هزینه اولیه تولید جوهر بسیار پایین است، درواقع مشتری با خرید یک کارتریج جوهر هزینه ای برای جوهر داخل آن پرداخت نمی کند و این رقم سنگین تنها برای هزینه بسته بندی یا گارانتی محصول دریافت می وشود.

در نتیجه راه حل کمپانی های بزرگ برای مشکل کارتریج های جوهر جایگزین کردن آن با مخزن جوهر (Ink Tank Printer) است ، که در وهله اول صرفه جویی در هزینه های مصرفی را نشان می دهد.

این یک دزدی طولانی مدت از مردمی است که در طی این سالها پرینترهای جوهر افشان با کارتریج های قابل تعویض خریده اند. سالهاست که مشتریان چاره ای جز پرداخت هزینه های سرسام آور برای کارتریج های جوهر اصلی نداشته اند و اکنون سرانجام آنها می توانند با انتخاب شارژ کارتریج جوهر، از این زورگیری خلاص شوند ، اما تنها در صورتی که پرینترهای تقریبا گرانفیمت تر مجهز به این فناوری را خریداری کنند.

2- چاپگرهای لیزری گزینه بهتری برای خرید هستند

بنابراین ما متوجه شدیم که مشکل اصلی پرینترهای جوهر افشان هزینه گران بودن کارتریج های جوهر اصلی است. خرید مکرر این کارتریج های اصلی می تواند برای کیف پول شما مضر باشد.

اگر می خواهید به طور کلی از کارتریج های جوهر دور شوید، استفاده از چاپگر لیزری ممکن است همه مشکلات شما را حل کنند. مسلما پرینترهای لیزری هزینه بالاتری نسبت به چاپگرهای جوهر افشان دارند، اما در واقع در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی می کنند. پرینترهای لیزری با استفاده از تونر پودر در مخزن کارتریج، ماندگاری بسیار بیشتری دارند و می توانند صفحات بیشتری نسبت به کارتریج جوهر به شما ارائه دهند.

چاپگرهای لیزری به دلیل مقرون به صرفه بودن و سهولت استفاده، از دهه ها قبل در فضاهای اداری محبوبیت ویژه ای داشته اند. علاوه بر این ، پرینترهای لیزری می توانند مقادیر زیادی اسناد سیاه و سفید را بسیار سریعتر از چاپگرهای جوهرافشان تولید کنند.

3- پرینترهای جوهرافشان مخزنی هم جوهر می خواهند

مشکل پرینترهای جوهرافشان از روش کارکرد فناوری به کار رفته در آنهاست و نتایج کلی در هر دو گروه پرینترهای جوهر یعنی یا کارتریج و با مخزن تقریبا با هم برابر هستند.شما در اصل یک پرینتر با مخزن جوهر فابریک خریداری می کنید تا هزینه های مصرفی را کاهش دهید.

اگر تا حالا نمی دانستید، بطری های اصلی جوهر قابل تعویض با موفقیت جای خالی کارتریج های قابل تعویض اصلی را پر کرده اند. چه در یک کارتریج و چه در بطری ، هنوز دقیقاً همان جوهر را خریداری می کنید. شما در اصل همان چیز را می گیرید، اما به دلیل اینکه فکر می کنید در هزینه های خود صرفه جویی می کنید از هزینه ای که کردید از خرید خود رضایت بیشتری دارید.

اگر هدف شما صرفه جویی در هزینه است ، گزینه های دیگری برای خرید یک جوهر کاملاً جدید وجود دارد که هزینه بسیار کمتری دارد.

جوهرهای سازگار محصولات نه چندان جدیدی در بازار هستند که توسط شخص ثالث تولید می شوند و قیمت آنها اغلب بسیار ارزان تر از نسخه های اصلی هستند اما بازده صفحه یکسانی را ارائه می دهند و به علاوه کیفیت خروجی تقریبا یکسانی با برند اصلی دارند.

4- هنوز هم برای برندها سودآور است

روش کار در گذشته این است: برند ها چاپگرهای خود را با حاشیه سود بسیار ناچیز به شما می فروشند. آنها در اصل چاپگر خود را با همان قیمتی که تولید آن برای آنها هزینه دارد به شما می فروشند. قیمت پایین یک چاپگر عامل فریبنده ای برای مصرف کننده است و احتمال خرید آن بیشتر است زیرا آنها معتقدند توافق خوبی دارند. با این حال ، آنها به طور مصنوعی قیمت کارتریج های جوهر اصلی خود را بالا می برند تا ضرر حاصل از فروش چاپگر را جبران کنند.

آنها به جای یک بار کسب درآمد از فروش پرینتر، اکنون مشتری متعدد و پرمصرفی دارند که باید کارتریج جوهر خود را برای مدت زمانی که صاحب آن چاپگر هستند به کرات خریداری کند.

با معرفی چاپگرهای مخزن جوهری، آنها دقیقاً برعکس عمل می کنند. آنها شما را با وعده های جوهر ارزان فریب می دهند، اما این تنها در صورتی است که شما جوهر برند اصلی برای پرینتر خود خرید کنید. هزینه ای جوهرهای اصلی مسلماً ، نسبت به کارتریج های اصلی ، کمی کاهش پیدا کرده، اما بطری های جوهر موجود در بازار هنوز هم از نظر قیمت گران هستند.

5- همیشه نمونه های جایگزین هست

برندهای بزرگ از ایده ارائه کارتریج های جوهر ممتاز با قیمت مناسب برای مشتری ناراحت می شوند. اما تولید کنندگان شخص ثالث ، هیچ مشکلی در تجارت چاپگر ندارند.

هر زمان که نوع جدیدی از کارتریج در بازار پیدا شود، تولید کنندگان شخص ثالث مجبور به تولید، طراحی و آزمایش دقیق نسخه خودشان از این کارتریج ها می شوند تا حقوق مالکیت معنوی اصلی را نقض نکند. مسلماً تطابق با فناوری جدید سرعت این تولید کنندگان را کاهش می دهد و به هیمن خاطر ممکن است چند ماه طول بکشد تا این کارتریج های جدید به بازار عرضه شوند.

در طی این چند ماه ، مصرف کنندگان گزینه دیگری برای تهیه کارتریج جدید برای چاپگر خود ندارند و باید همان کارتریج های گران قیمت را خریداری کنند. در حال حاضر رقابت زیادی از سوی تولیدکنندگان شخص ثالث وجود ندارد، بسیاری از فناوری Ink Tank هنوز جدید است و همیشه در حال به روز شدن هستند. برخی از مصرف کنندگان از گزینه های دیگری مانند پر کردن شارژ کارتریج برای کاهش هزینه چاپ استفاده می کنند. با این حال ، بیشتر اوقات ، آنها با کیفیت چاپ کمتری روبرو می شوند.

منبع: 1ink

دیدگاهتان را بنویسید