سفارش ها چطور برای من ارسال می شوند؟

  1. سفارش ها به مقصد شهرستان های اصفهان، علویجه، شاهین شهر، خمینی شهر، مبارکه، نجف آباد، فلاورجان، سپاهان شهر، بهارستان، فولاد شهر، شهرضا، فقط با پیک موتوری یا تاکسی (مخصوص حمل بار) ارسال می شوند و هزینه ارسال هم در مقصد از مشتری دریافت خواهد شد. (تفاوتی ندارد که موقع ثبت سفارش چه روشی را برای ارسال انتخاب کرده اید)
  2. سفارش ها به مقصد شهرهای غیر از شهرهای بالا تنها از طریق سرویس حمل و نقل تیپاکس ارسال می شوند و هزینه تیپاکس هم به صورت پس کرایه در مقصد از مشتری دریافت خواهد شد. (سفارش ها تنها به شهرهایی ارسال می شوند که دفتر نمایندگی تیپاکس در آنجا وجود دارد، پس اگر شهر شما در لیست نمایندگی های تیپاکس نبود آدرس یک شخص مورد اعتماد را برای ارسال به آنجا ثبت کنید یا مستقیم به دفاتر تیپاکسارسال کنید و بعد از رسیدن سفارش به مقصد آن را به صورت حضوری در دفتر تیپاکس تحویل بگیرید)
  3. شما می توانید تا نهایتا یک ساعت بعد از ثبت و پرداخت سفارش خود در مورد نحوه ارسال یا تحویل آن به صورت تلفنی هماهنگ کنید. (تفاوتی ندارد که موقع ثبت سفارش چه روشی را برای ارسال انتخاب کرده اید)

به چه شهرهایی ارسال دارید؟

فعلا سفارش ها فقط به استان و شهرستان های زیر ارسال می شوند (قبل از تصمیم گیری مواردی که در بند سفارش ها چطور برای من ارسال می شوند؟ را کامل مطالعه کنید)

استانشهرستان ها
اصفهانآران و بیدگل
اردستان
اصفهان
بادرود و نطنز
خمینی شهر
خوانسار
داران (فریدن)
زرین شهر
سپاهان شهر
شاهین شهر
شهرضا
علویجه
کاشان
گلپایگان
مبارکه
نائین
نجف آباد
فولادشهر
خورزوق
تیران
چهارمحال بختیاریبروجن
شهرکرد
لردگان
فرخشهر
هفشجان
کهگیلویه و بویراحمددهدشت
سی سخت
گچساران
باسوج
لرستانازنا
الشتر
الیگودرز
بروجرد
پلدختر
خرم آباد
دورود
رومشگان
کوهدشت
نورآباد دلفان
مرکزیاراک
تفرش
خمین
دلیجان
زرندیه
ساوه
شازند
محلات
مهاجران
قمقم
سمناندامغان
سمنان
شاهرود
گرمسار
ایوانکی
یزداردکان
بافق
میبد
یزد
ابرکوه

هزینه ارسال به شهر من چقدر است؟

اگر سفارش با پیک موتوری یا تاکسی (مخصوص حمل بار) ارسال شود: هزینه ارسال مرسوله در این سرویس ها بر اساس معیارهای نرم افزار محاسبه می شوند و قابل پیش بینی نیستند. اما هزینه بعد از ثبت سفارش مشخص می شود و از طریق پیامک به شماره تماس همراهی که در سایت ثبت کرده اید به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

اگر سفارش با تیپاکس ارسال شود: هزینه ارسال توسط تیپاکس تعیین می شود و بعد از ثبت سفارش از طریق پیامک به شماره تماس همراهی که در سایت ثبت کرده اید به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال سفارش ها چقدر طول می کشد؟

زمان ارسال سفارش بستگی به مامور یا سرویسی دارد که سفارش را از طریق آن برای شما ارسال شده است. برای اطلاع از وضعیت سفارش خود سفارش خودم را چطور بعد از ارسال پیگیری کنم؟ را مطالعه کنید.

سفارش خودم را چطور بعد از ارسال پیگیری کنم؟

اگر سفارش با پیک موتوری یا تاکسی (مخصوص حمل بار) ارسال شود: شماره تماس همراه پیک یا راننده تاکسی برای شما به شماره همراهی که در سایت ثبت کرده اید پیامک می شود تا بتواید در هر لحظه پیگیر سفارش خود باشید. معمولا سفارش ها با پیک های اینترنتی شیپ نو (1800) (موتور و وانت) ، اسنپ باکس (موتور) و تپسی (اتوپیک) ارسال می شوند.

اگر سفارش با تیپاکس ارسال شود: یک شماره پیگیری 16 رقمی از طریق پیامک به شماره تماس همراهی که در سایت ثبت کرده اید به شما اطلاع رسانی خواهد شد. از سایت تیپاکس وارد قسمت رهگیری (https://tipaxco.com/tracking) شوید و کد رهگیر را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا وضعیت و موقعیت مرسوله را به شما نشان دهد.

اگر سفارشات موقع حمل و نقل آسیب دیدند چه کار باید کرد؟

آیا ارسال پستی هم دارید؟

فعلا نه.

چرا تعداد شهر ها اینقدر کم هستند؟

آیا می توانم سفارشم را بعد از تحویل گرفتن مرجوع کنم؟