سفارش ها چطور برای من ارسال می شوند؟

  1. سفارش ها به مقصد شهرستان های اصفهان، علویجه، شاهین شهر، خمینی شهر، مبارکه، نجف آباد، فلاورجان، سپاهان شهر، بهارستان، فولاد شهر، شهرضا، فقط با پیک موتوری یا تاکسی (مخصوص حمل بار) ارسال می شوند و هزینه ارسال هم در مقصد از مشتری دریافت خواهد شد. (تفاوتی ندارد که موقع ثبت سفارش چه روشی را برای ارسال انتخاب کرده اید)
  2. سفارش ها به مقصد شهرهای غیر از شهرهای بالا تنها از طریق پست ارسال می شوند و هزینه ارسال در لحظه ثبت سفارش از مشتری دریافت خواهد شد.
  3. شما می توانید تا نهایتا یک ساعت بعد از ثبت و پرداخت سفارش خود در مورد نحوه ارسال یا تحویل آن به صورت تلفنی هماهنگ کنید. (تفاوتی ندارد که موقع ثبت سفارش چه روشی را برای ارسال انتخاب کرده اید)

به چه شهرهایی ارسال دارید؟

به تمام شهرهایی که شرکت ملی پست ایران از آنها پشتیبانی می کنند.

هزینه ارسال به شهر من چقدر است؟

اگر سفارش با پیک موتوری یا تاکسی (مخصوص حمل بار) ارسال شود: هزینه ارسال مرسوله در این سرویس ها بر اساس معیارهای آن مجموعه محاسبه می شوند و قابل پیش بینی نیستند. اما هزینه بعد از ثبت سفارش مشخص می شود و از طریق پیامک به شماره تماس همراهی که در سایت ثبت کرده اید به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

اگر سفارش با پست پیشتاز ارسال شود: در صفحه پرداخت مشخص می شود.

ارسال سفارش ها چقدر طول می کشد؟

زمان ارسال سفارش بستگی به مامور یا سرویسی دارد که سفارش را از طریق آن برای شما ارسال شده است. برای اطلاع از وضعیت سفارش خود سفارش خودم را چطور بعد از ارسال پیگیری کنم؟ را مطالعه کنید.

سفارش خودم را چطور بعد از ارسال پیگیری کنم؟

اگر سفارش با پیک موتوری یا تاکسی (مخصوص حمل بار) ارسال شود: شماره تماس همراه پیک یا راننده تاکسی برای شما به شماره همراهی که در سایت ثبت کرده اید پیامک می شود تا بتواید در هر لحظه پیگیر سفارش خود باشید. معمولا سفارش ها با پیک های اینترنتی شیپ نو (1800) (موتور و وانت) ، اسنپ باکس (موتور) و تپسی (اتوپیک) ارسال می شوند.

اگر سفارش با پست ارسال شود: یک شماره پیگیری 20 رقمی از طریق پیامک به شماره تماس همراهی که در سایت ثبت کرده اید به شما اطلاع رسانی خواهد شد. از سایت شرکت ملی پست وارد قسمت رهگیری (https://tracking.post.ir) شوید و کد رهگیری را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا وضعیت و موقعیت مرسوله را به شما نشان دهد.

اگر سفارشات موقع حمل و نقل آسیب دیدند چه کار باید کرد؟

سفارش ها فارغ از اینکه قرار است با چه سرویسی ارسال شوند به طور کامل با پک بادی و روزنامه پیچیده و ارسال می شوند.

اگر سفارش با پیک موتوری یا تاکسی (مخصوص حمل بار) ارسال شود: مسئولیت کامل سفارش با مامور حمل و نقل است. در نتیجه سعی می شود تا جای ممکن برای ارسال های بیرون از شهر اصفهان که مسیر طولانی می شود، از سرویس های سنتی مانند پیک موتوری یا تاکسی تلفنی غیر اینترنتی استفاده شود تا مسئولیت پذیری بیشتری در صورت آسیب دیدن سفارش ها به عهده گرفته شود.

اگر سفارش با پست ارسال شود: مسئولیت کامل سفارش با شرکت پست است. تمامی سفارش هایی که با پست ارسال می شوند در موقع ثبت سفارش از طرف ارسال کننده با توجه به ارزش مرسوله بیمه می شوند و طبق این قرار داد شرکت پست ملزم است تا مسئولیت پرداخت خسارت های صاحب سفارش را به عهده بگیرد. برای اطلاعات بیشتر بعد از ثبت سفارش یک شماره پیگیری 20 رقمی از طریق پیامک به شماره تماس همراهی که در سایت ثبت کرده اید به شما اطلاع رسانی خواهد شد. از سایت پست وارد قسمت رهگیری (https://tracking.post.ir) شوید و کد رهگیری را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا علاوه بر وضعیت و موقعیت مرسوله مبلغ تعهد بیمه سفارش را به شما نشان دهد.

آیا می توانم سفارشم را بعد از تحویل گرفتن مرجوع کنم؟

بستگی به شرایط دارد، در این مورد لازم است تا با شماره تماس 7869928-0913 (طاهری) تماس بگیرید تا کمی در مورد این موضوع بیشتر با هم صحبت کنیم.